Jag lever...

Jag är sjuk så har vart sängliggandes sen i söndagskväll. Fy fan för hög feber säger jag bara. Idag är tack och lov febern nästan borta men jag är brakförkyld och hostar så jag får kväljningar. Satsar på att kunna äta fast föda imorrn. Kämpade 1 1/2 timma imorse med två rostade mackor, ganska ovärt. Längtar till nyårsmiddagen ,haha! Innan sjukdomen small till hann jag shoppa med Lejla och Lollo på mellandagsrean. Tänkte lägga upp bilder på det jag köpte men ikonen man klickar på i bloggen för att ladda upp bilder är borta.. Får testa att logga in senare eller imorrn. Agan köpte ett wii i Lördags så jag köpte ett dansspel till det som var skitkul! Måste säga attjag var grym för att inte spelat det innan. Det var ju dumt av mig att spela trots att jag kände mig skum i halsen för en timma senare låg jag under två tjocka täcken och en filt och skakade som ett asplöv. Ska bli kul att spela när jag är frisk iallafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0