Vilken härlig dag, na na nanaaa nana naananaaa

I skrivandets stund sitter jag på vår numera rosafluffiga balkong =) De sista solstrålarna för idag försvinner ned bakom grannens hus, fåglarna kvittar. Till denna speciella stund förtär jag ostmackor och en kopp te, haha.
Jag har planterat blommor köpt  ny vaxduk till bordet, sittdynor till stolarna och till och med helt underbart ljusrosa muggar från Ikea.
Jag är inte frisk, men vad gör det? Våren är ju här!

Zandra och jag satt i ett par timmar i solen idag. Tittade på folk, åt glass och njöt av värmen.
Annars har Ago och jag åkt runt vid Marieberg och shoppat en del. Förutom balkonggrejer blev det ett svart knivblock inkl knivar från Chilli. Aldrig vart där innan men de hade massa fint som jag gillade!

Till helgen kanske det kan bli lite bilder på personer men jag har inte fotat nåt/någon nu när jag vart sjuk. Och tacka för att jag inte tagit kort på mig själv :P



Tanken är att jag ska få plats med lite rosa blommor i den här med... och eventuellt små vita men vi får se hur det går med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0