Plantera mera

Har precis sått lite frön här hemma som ska få gro till sig innan jag planterar ut dem på balkongen.
Ago och jag var en sväng till plantagen innan vi storhandlade idag. Köpte lite blomfrön och lite blommor till balkongen. Frön till körsbärstomater blev det med så hoppas jag lyckas med mina odlingar.

Träffade Zandra på stan och tog en fika idag också, så himla skönt väder ute!

Och visst fan är jag jäkligt torr och krasslig i halsen idag! Så konstigt... Har haft mer eller mindre halsont åtminstonne varje ons-tors i flera veckor nu! Däremellan har det gått över oftast men jag vet att det varit varje Onsdag för att jag dansar då. Så jäkla skumt! Dansläraren lär ju tycka jag är aslat.. men måste ju försöka ta det lite lugnt när det känns dåligt i halsen, man ska ju inte träna då egentligen.

Förresten så har myggorna kommit hit redan, fy!!

Kollar på dating in the dark, haha det är kul! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0