Garderobsgrubbel

Insåg idag att jag inte har några kläder att ha på mig...eller snarare som jag vill ha på mig.
Rev ut allt ur garderoben och konstaterade att -jo så ÄR fallet, haha
Hängde in det mesta igen och knölade ned lite toppar som jag inte rört på nåt halvår i en påse (får suttas i nån röda korset kontainer).

Sedan november fram till nyligen har jag levt i varmt stickade koftor och leggings. Koftorna har jag en uppsjö av känns det som men det blir lite för varmt nu ju.

La en beställning på Ginas hemsida idag. Agan erbjöd sig så gladeligen att betala och då tänker jag att jag kanske har råd att shoppa lite mer? Så kikar runt på Nellys hemsida nu och ser massa fint men det mesta är kanske väl somrigt för tillfället.

Detta beställde jag från Gina:

Till mitt försvar så är ju den där koftan mer vårig och tunnare en de jag redan har :P
Hoppas att allt är "överrumpanlångt" så man bara kan ha leggings till. Vad tusan gjorde man innan det fanns?
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0