Frukost igen

Sitter och äter frukost för andra gången idag, det är såå mitt favoritmål. Pillade bort bananbitarna ur min crunchymusli (de är ju inte goda) så jag gick och gav dom till Agan och sa -bananas are for monkeys.
Ni vet gainomax reklamen.. Jag tycker ju själv jag är bra rolig ibland men han kanske har fått nog av min humor?

Ska iväg och storhandla idag. Annars har jag faktiskt en god nyhet att dela med mig av, tror jag!
Det är inte riktigt klart än så jag håller er på halster ett tag till!

Apropå det där faceinhole.com som jag lekt lite med så är det jäkla synd att man inte kan ta bilder större än 2mb då bilderna från min nya kamera verkar vara det. Ingen som vet hur man gör de mindre på datorn? Eller det kanske inte går..

Ha en trevlig dag i solen hörrni, det ska jag ha!

Förlåt tjejer men...

HAHAHAHAHAHAAAAAAAAA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0