Soon to be sambos

Ago och jag blir sambos nästa helg!! YEY!! Det ska bli såå mysigt =D
Han ska flytta in här i "min" lägenhet.
Det bästa ska bli att alltid träffa varandra varje kväll och morgon♥, att få pressa mina kalla tår under hans ben när man ska sova, få somna i hans knä när vi han kollar på tv sent, äta frukost tillsammans på helgerna... Ja det här blir så bra så!

Betala hälften i räkningar sitter ju inte heller helt fel i dessa tider, hehe

Love you my soon to be sambo!



Nu ska Ago jag Ismar och hans tjej dra till Vingåkers factory outlet!
Hoppas det finns något att fynda... och hoppas det inte bara finns kläder utan kanske nåt till hemmet med.

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0