Jobba -I like

Jag jobbade igår och i förrgår =D Men jag måste påminna mig att det alltid bara går i perioder och måste leta annat jobb ändå :( Tycker iallafall att det är väldigt roligt när jag väl jobbar!
Vi håller på att bygga om så blev en del isärplock av möbler som skulle ned i källaren och lite uppsättning av hyllplan. Kul när det blir klart!!
Efter jobbet gick jag till mamma och åt med Louise och pussa på Shaggy :)

Ikväll är det dans och innan dess ska jag försöka få tag på Natta och se om hon kunde en stund idag!
Nu kan ju lillkillen bestämma sig för att komma typ när som helst =D

Imorgon ska jag också jobba och direkt efter det ska jag träffa Lollo och Lejla!


Gjorde detta halsband på Kreta -står Agan Linette på det, puttenuttigt va?!



Gääsp, dags att vakna till liv här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0