Hemma lite snabbt

Börjar med att säga att alla ni som skriver kommentarer som inte rör inlägget alls eller typ "hej, fin blogg, gå gärna in på min"- kommentarer tar jag bort direkt och kommer fortsätta göra så. Ingen gratis reklam för er om ni inte ens läst, haha!

Hemma lite snabbt för att kolla en del uppgifter till alfakassan... de har visst redan tagit beslut i mitt ärende men vet inte vad. Blev lite konstigt med hur jag jobbat ett par dagar så måste ringa och stå i kö sen (eller imorrn då de stänger 12 redan), blä.

Är ju hemma hos mamma och myser med kissarna (som snackar som tusan när jag ska sova..) =D Så ska tillbaka dit nu och sen ska Agan och jag laga tacos när han slutat.
Nu är vi i Kreta om 3 dagar!! Mamma har det bra i Grekland (rhodos) redan!

Har köpt ett jättesött diadem på H&Ms barnavdelning (till mig..som skapt för ett vuxenhuvud hehe)
Var ju på stan med Natta och Zandra igår.. Nattas mage är stor och rund som en boll nu, så fin :)


Min raring

Gissa vem som ska ha vilken väska..hehe


Nej nu måste jag kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0