Förberedelser

Idag är det lite tvättdag (och förhoppningsvis städdag om jag orkar) och så packar jag lite smått också.
Vet att jag inte åker förrän om 6 dagar men imorrn ska jag till mamma och tar hand om kissarna (hon ska till rhodos =D).
Så jag blir kvar där tills på Torsdag. Åker ju Tordag natt så då får Louise ta över kattmys och matning.
Ska bli jädrans skönt att komma iväg och få tänka på annat än jobbångest och få lite soool !
Min resväska är liten!! Typ som en weekend väska, men det får gå. Packar bara kläder där i så får Ago ta min neccesär och ev skorna med. Man får packa 20 kg INKLUSIVE handbagage på max 5 kg..men det kanske är rätt mkt ändå?!

Träffade Camilla igår, vilket händer alltför sällan!! -dumt! Men det ska vi bli bättre på :) Får ta och ses igen snart efter jag kommit hem.
På måndag ska jag träffa Natta (bebisen kan ju komma när jag är borta!) och Zandra och förhoppningsvis Lejla och Lollo med, inte hunnit höra med dom än.

Jag är sugen på dajm!

Over and out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0