Agerade flytthjälp igår..

...Hela långa dagen så nu har jag träningsvärk i vad och arm.
Syrrans nya lägenhet var finfin :) Första våningen tack och lov då det blev en jäkla massa spring och bärandes i trappen då hon bodde högst upp i den förra.

Så här satt vi på parkeringen (senare med sjukt många fulla sopsäckar och kartonger omkring oss) när vi väntade på flyttlastbilen på den gamla parkeringen.
Kom fram en tjurig vaktmästare och sa att här får ni inte sitta det är en parkering, dumbass! klart det inte är en parkering mitt framför dörren till trapphuset. Andra såg också lite irriterat på oss.. Eftersom vi inte hade flyttat ut nåt ännu utom balkongbord+stolar trodde de nog att vi skapat en liten uteplats där, haha!



Så trött idag! La mig vid halv tolv men låg vaken till typ ett och ältade att jag behöver ett jobb!
Sen vakna jag vid tre och hade sjukt ont i benet så var tvungen att gå upp och ta en ipren.. (pga av dagens flytt säkert). Har inget planerat förrän dansen kl 19 ikväll så hinner ju med en tupplur om jag vill det.
Ska förresten bara gå 1 dans nu -pardiscon ikväll. Och så tävlingsträna när både jag och Sandra kan såklart!
Det får räcka denna termin.

Kanske hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0