Update

Blir ingen dans. Sandra har ont i ryggen (smittad av mig?!?) så vill inte vara där och skämmas utan min partner för att jag inte kan dansen, hehe. Gör inget direkt då jag inte ser fram emot onsdagsdansen nu när det är par och vi måste göra eget.

Synd bara för att Ago skulle gjort tacos åt mig tills jag kom hem. Blir att hjälpa till med det kanske då :P
Måste säga att jag är en god hemmafru ändå! Idag har jag tvättat, dammat, dammsugit och diskat medans han var på jobbet. Duktig jag är!

Ooo jag har kollat på 4 av de nyutsläppta The Hills avsnitten. Inte lika kul utan Lauren Conrad. Nu har hon Kristen Cavallari (den känslolösa) tagit hennes plats. Spencers syrra Stephanie var helt anorektisk (i första avsnittet såg man det bäst) och Heidis syrra Holly har alkoholproblem..
Vill se nästa avsnitt nu men det har inte kommit ut än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0