Tävlingen i Eskilstuna

Tävlade ju bara par i Eskilstuna och vi kom på 3e plats. Var tvungen att komma 1a för att få prick så vi blev jäkligt missnöjda med det! Känns som vi ofta snubblar på målsnöret så nästa termin blir det nya kläder och ny dans (massa ändringar  dansen iallafall).
Den tredje platsen smakade ungefär som den bruna non stopen. Sandra var åtminstonne artig och log när de fotade oss på pallen. Försökte dra lite på smilbanden men det var svårt!

Min pokal, lagom nöjd här..och osminkad därav syns knappt mina ögonbryn haha


 Haha det var det enda jag hade att bjuda på.. man var ju lagom röd och trött i ögonen tidigt imorse (sista bilden).

Nu ska jag till ICA en sväng sen ska Lollo och Lejla komma hit =)
Lejla messa att hon köpt äppelglögg på ikea, spännande!

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Hallådär :)

allt bra en tisdag som denna?

2009-12-01 @ 16:57:58
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

ja precis, å då får man de exakt som man vill me:Ptråkigt att ni inte vann, men grattis till tredje platsen;)

2009-12-02 @ 18:26:45
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0