Söndag I Love

Vaknade precis och sitter nu i soffan och äter dajmkulor. Eller ja dajmbitar då för inte är de runda någonstans.
Attans där tog dom slut..

Har trott att det skulle vara Måndag idag.. kändes som Söndag igår.
Jag gillar Söndagar! De är så kravlösa och det känns helt ok att gå runt i mjukiskläder hela dagen =)
Ska tvätta och städa idag dock, det behövs!

Ehm.. Filmen 2012 tyckte jag var helt ok men inget att hurra för. Man fick komma in i "jordensundergångkaoset" på en gång och så fortsatte filmen så ett par timmar innan slutklämmen kom.
Sen när de sa i början att medelvärmen på jorden höjs så mycket att jordskorpan "krakelerar" (heter det så?) tänkte jag att alla skulle va helt svettiga hela filmen men icke..det var inget mer med det sen.

Oh jesus vilket nödvändigt och intellegent inlägg detta blev!
Hungrig, behöver frukost nu!
Bara jag som brukar vakna hungrig??

Förresten kollar på Mtv och fattar inte LAdy Gagas nya video riktigt.
Vad tusan ska de föreställa i början? Lady Gaga bathhouse.. Kanske bara aningen opraktiska badmössor på skallarna.
Galna video, galna kvinna!



Frukost var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0