Sjukgymnasten

Vart hos sjukgymnasten imorse. Nerver i kläm och belastar lite snett (pga skada 06 förmodligen)..  fått problem i nacke, skinka/lår, höfter och rygg... inget jag inte redan visste.
Fy för att behöva gå där massa gånger och betala för det men hoppas att det blir bättre med ryggen snart!
Ska göra lite övningar hemma och så.

Dans ikväll, haha så komiskt -par street. Tror inte att varken Sandra eller jag minns dansen. Inte dansat street på läänge så vi kan typ inga steg heller när vi ska göra eget.

På Lördag ska vi på tävling i Kalmar. Ska köra par med Sandra och sen singel (disco).
03.30 ungefär går nog bussen! Stackars Ago får gå upp då och stjutsa mig (han börjar jobba 07.45) till bussen, sen får han lämna bilen hos sin mamma som behöver den till jobbet och sen gå ända hem igen. Stackarn... Får ta taxi hem på kvällen sen. Blir en låång dag och jag känner mig nervös inför min singel då jag inte är riktigt nöjd med dansen och så men hoppas på att det går bra ändå!

Fy min rygg är ond nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0