Rapport från soffan ;P

Sandra hade den här bilden på oss när vi står på prispallen på sin blogg så jag tog den!
Längtar tills vi fixar riktiga tävlingskläder till paren!! Blir nog att använda dom i singel med.


Nu vaknade min älskling här, var på tiden.
Jag ska till sjukgymnasten sen.. Blä, kan det inte bara bli bra NU!
Får se vad resten av dagen har att erbjuda. Blir nog att slappa lite ett tag till iallafall.
Igår storhandlade vi och bunkrade upp förrådet med massa värmeljus och kronljus för 300:- på Ikea, hehe. Vi åt där på Ikea och det var väl ingen höjdare tyckte jag..

Tove kommer hit till helgen fån Borås! BLir en myskväll med tjejerna på Lördag
=D

Kommentarer
Postat av: Trees

ÅH värmdeljus för 300:- låter maffigt:P Låter mysigt också för den delen!

2009-11-17 @ 21:09:14
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0