God eftermiddag!

Suttit här vid datorn/tvn sen kl 10 imorse tror jag. Kommer ingenstans!!
Sandra och jag körde ganska ordentligt på träningen igår, styrka och allt -Duktigt!
Tävling i Eskilstuna nästa Lördag. Vi ska bara köra par =) Så då ska vi ta sista pricken är det tänkt!

Gammal bild från tävling i Kungsör
 

Ska på Bio ikväll med Ago. Vi ska se 2012 (årtalet mayaindianerna förutspådde jordens undergång).
Hoppas den är bra för jag tror någon liten fågel viskat i mitt öra att den inte är det men kan inte minnas..
Blir nog bra =) Den börjar 17.45. Då är det ju redan becksvart ute, så det är lugnt =)
2h 38 min lång är den så blir rätt sent annars.

Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

joo ja vet men ja gillar pernille ändå, hon får mig o köpa grejer som ja ens inte skulle kolla på.. hon e endå bra reklam för gina..

2009-11-17 @ 18:31:27
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0