Utedag med mina fina :)

Idag har Lejla, Zandra och jag varit och promenerat vid fina stadsparken och stora holmen. Tittade lite på "djuren" som i detta fall bestod av två kaniner, haha. Vete tusan var fåren och resten höll hus. Käkade stor maräng-glass där också (inte goda maränger dock).
Suttit och målat naglarna nu...kreativt tyckte jag men skulle kunnat bli bra om man hade sånt lack med smal borste, hihi.
Orkar inte ta bort nu!

Just det Agan och jag har bytt telefoner...så jag har nu den bättre med bättre kamera thihi så nöjd!
 Klickbara bilder. Blev inga mänskliga bilder på oss idag. På Lejla och mig är sen i fredags då det var fest... Hade lite kul iallafall men drack lite mycket också (kändes det som dagen efter ialllafall).


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!

Kika gärna in på min blogg och kommentera :)



Kram!

2009-05-24 @ 22:14:49
URL: http://louisehellberg.blogg.se/
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Nej.. haha jag når inte ens mina tår typ :P

2009-05-25 @ 20:46:10
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0