Payback time!!

Ska laga lite mat tills Agan kommer hit efter jobbet.. blir runt 23.00 men jag är nog hungrig då med ändå! Nattmat hehe.
Och han har ju bara käkat frulle idag poor boy ;) Han var ju så rar och surprisade mig med mat när jag kom hem häromdan!
Blir kyckling och klyftpotatis :P

Bakade muffins också -äpple. Goda som få, men kanelen tog slut..

Fått nåt paket från posten, tror det står yves rocher och kan nog dra mig till minnes att jag fyllde i nån undersökning på freestreet för att få det... är typ bara lite gratisprover på smink eller liknande.

Lite matbilder idag då:
Ska testa smoothiemix från ica (jordgubb/banan)

mellis (Bravo juice apelsin, morot, citron smakar bra)

Dessa ska snart in i ugnen (klyftpotatis)


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0