Morsdag!!

Gattis alla mammor :)
Idag har varit en skön slappdag. Var på Louises balkong en par timmar och käka glass innan vi gick till mamma.
Hos mamma slinga vi mitt hår (blev helt ok, nån lite ljus fläck men annars så..) och käkade bakad potatis, mumma!
Sen gick vi till kisseungarna en sväng, de har blivit typ dubbelt så stora men är sååå små! Två till ungar där nu (längre päls och ett par-tre veckor äldre) med sin mamma. Tog bort en fästing från kattmamman, stackarn!
Ska snart försöka sova tror jag.
Min kyl är pajj -har fått slänga en massa så ska ringa egeryds så jag kan göra lite inköp imorn!!
Natti natti

Najs bild där en av de nya "äldre" katterna fräser på småttingarna, hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0