Jäkla krångel!!

Har tränat och så nu men ett jäkla krångel att komma till kumla imorn..
efter många om och men och kollande på kartor bussar med mera så får jag ta bussen till kumla och komma dit en timma innan jag behöver. Snälla  Anneli (som bor i kumla) får komma och möta mig och guida mig rätt, TACK!

Hoppas bara jag kommer hem i hyfsad tid imorn då jag och Zandra ska ut.
Agan ska försöka låna nån bil så han kan komma och hämta mig (hans mamma har bilen till hans syrra över helgen..)
Bara jag vet lite innan när vi blir klara så jag kan ringa och säga när han ska börja åka så det inte dröjer ännu längre..
Men kan bli svårt att veta det..
Bussarna går lixom väldigt sällan hem så är ingen idé att tro jag ska hinna med en i hyfsad tid..

Gud vad tråkigt inlägg detta blev, ilands problem jag har!!

-Linette lycka till på tävlingen!
-tack Linette!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0