ILANDSPROBLEM

Tänkte dela med mig av mina bekymmer lite. Känner mig skapligt kreativ och kan nog komma på en hel drös ska ni se..

1. Dygnsrytmen rubbad.. ska träffa tjejerna kl 13 imorn så tänkte för säkerhets skull ställa väckarklockan (jag vet jag vet..)
Upptäckte då att mina alarm är satta på 9.30 (helt okej skulle jobba då), 13.00, 15.40 och 18.35.. Bådar inte gott dels för att jag inte jobbar mycket uppenbarligen och vad fan ska jag sova då för?

2. Kan man typ stämpla upp eller liknanade då man är extraanställd och inte riktigt vet hur mkt man får jobba?

3. Kan inte alla danser helt 100 tills på avslutningen..

4. Ibland går jag verkligen som en dansare (inte positivt) mina fötter är helt utåtvridna, alltså tårna pekar utåt - som en jävla anka. Gjorde återigen denna upptäckt idag.

5. Min jävla visdomstand! Helt svullen runt om, i halva tungan och ner i halsen, ONT!

6. Vet inte kläder riktigt till avslutningen och defenitivt inte vilka skor jag ska ha då man måste ha med sula men mina är snorhala så jag halkar nog och dör då!

7. Im blu da ba di da, tralala jag har så sjukt många blåmärken på knän främst men även fötter armbågar och ben, haha

8. Min rygg är totalt fucked upp, och detta borde hamna på typ andra plats egentligen -men orka ändra!

9. Jag vaknar och går upp och kissar i snitt 5 ggr per nat.. är inte extremt kissnödig men går jag inte upp kan jag inte somna om.. okej mina issues hamna inte alls i en bra ordning känner jag..

10. På vägen hem hade ena sidan på mina trosor totalt korvat upp sig mellan skinkorna, det klia och var obehagligt som tusan men kunde ju inte stå och gräva fram dom där lixom.. (vet att ni ville veta)

Så vad bra att jag fick lite utlopp för detta, tycker allt bra synd om mig själv ibland!! ;) haha puss

Kommentarer
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Dom säger även att "hon är gravid".



Tror du inte dom hade sagt att hon har tre barn och är 18 år då^^?



2009-05-06 @ 22:32:12
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0