Hungrig

igen.. käkat tacos idag, me like big time! Ago gick precis å la sig då han ska upp innan tuppen imorn.
Var förbi Hälls idag och prata med dom.. en annan tjej som jobbat där mer nyligen än mig hade visst varit där några dar i rad och vill jobba i sommar. Tjejen i kassans kusiner hade visst provjobbat och de räknade med att få jobba (sa hon och vekade arg över min existens). Själv vet jag ju att jag är mer erfaren än dom iallafall så ska ändå ringa och prata direkt med chefen imorn trots att han inte direkt har hand om schema och personal.
Tänkte när jag var på väg dit att jag var på väg till min egen avrättning, haha men man måste ju jobba för tusan!!
Vore bra om man slapp få magkatarr och fick ha rast i lugn och ro nån gång per dag, själva jobbet i sig är ju helt ok.
Vill till Thailand i vinter ju!!

Annars varit extremt trött idag, som i koma verkligen.
Louise och jag va på stan idag och jag skulle få låna en klänning av henne att eventuellt ha på bröllopet på lördag men glömde den i hennes väska. Typiskt!
Har en annan hemma som jag tror kan funka annars.
Jag vill jobba, känner mig som en amöba!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0