Hello!

Igår var jag Lejla och Lollo och åt och fika, på Hälls. Chefens syrra och en anställd undra om jag kanske ville jobba lite och så, främst i sommar antar jag.
Och Yes kommit fram till att jag är rätt desperat efter att få jobba mer så ska dit nästa vecka och prata med dom samt lämna tillbaka en nyckel jag har kvar :/
Känns ändå okej då jag fått en paus efter att jobbat där i flera år.

På kvällen gick vi på bio, Shewit var med också :)
The haunting in connecticut kollade vi på, den var helt okej men inte jättebra och inte så läskig (trots det var jag tvungen att kolla i alla garderober och under sängen när jag kom hem haha)
Fattade inte grejen med texterna över hela kropparna dock..(se sista bilden).


Idag ska jag:
* Handla lite "matsäck" till dansuppvisningarna i helgen
* Ringa dansshopen och se om mina skor kommit, isåfall hämta dom
* Kolla så jag har alla kläder till dansuppvisningen klara
* Hämta Louise på Njuta när hon slutat
* Hem till pappa och äta samt kolla på hans "köruppvisning" som hans sambo spelat in

Sen får vi se om jag hinner med något mer. Nu ska jag hoppa in i duschen iallafall!
Jo just det, borde träna lite på discon med :P..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0