Gårdagen!

Dagen började med frukost, detta åt jag:

Håret igår blev (utav den galna frisyren i fredagens inlägg)
En sådan lugg sen bak på huvudet två tofsar en över en direkt under...höga tuperade typ..

Igår var jag på regionstävling. Disco singel och par (med Sandra) tävlade jag i.
Det var sjutton tävlande i singelklassen och jag kom trea, supernöjd då det innebär att jag fick en prick och får nu gå upp en klass (man ska ha två prickar)!!
Ska bli kul och utmanande att göra om dansen då jag måste göra den lite mer avancerad..
Sandra vann(!!!) i sin klass (6 tävlande, hon måste fått en prick också!!) så hon ska nog ha en prick till innan hon går upp. Så nästa gång tävlar vi mot varandra hehe!!

I par så vann vi!!! Så himla roligt :D Så nu ligger en brons och en guldmedalj här, hihi. Alltså har vi en prick i par också.
Vi har bara tävlat 3 ggr tillsammans så superduktigt av oss!!

Kvällen:
Zandra och jag gick till Frimis på kvällen (finns en Sandra och en Zandra)
Hade skojjigt, dansade mycket och så..
I början av kvällen när vi beställde två drinkar skulle vi ha två fyror men är helt hundra på att vi fick en åtta och en utan nån alkohol alls, fy fan Johan!! (Johan gjorde dem i baren men då jag typ känner honom ville jag inte gå tillbaka :P)
Men vi fick röra ihop de två vilket kanske inte blev helt lyckat!

Träffade gamla klasskompisar också. Den ena (Gabbe för er som vet) ville skryta om sitt liv och ha sig.. why??
Typ jag bor i australien förlovad med min tjej som jag vart tillsammans med i ett år, kan se mig på tv i nån hockey (tror jag) och tjänar så mycket i månaden.
Okej han får gärna berätta det första men ingen undra hur mycket han tjänar lixom..
Sen typ -alla man frågar vad de gör typ jobbar i örebro, kul liksom!
Men vafan tror han inte att vi har de bra bara för att vi är kvar här?? Kan inte se nåt negativt med det...
Newsflash -alla vill inte samma sak i livet!
Jaja båda grabbarna är shyssta så missförstå mig inte. :)

Vi hade roligt i allafall..stör mig på killar som inte fattar vinken att man är ointresserad bara.
Ni vet de som dansar lite närmre och lite närmre hela tiden trots att de inte får nån respons tillbaka, vad är det med det?
Ett jävla sjå med att flytta runt hela tiden! Sen plötsligt känner man en hand som vill klämma lite på rumpan,
Aaargh!! Vad arg man blir, jävla puckon!!

En till rolig sak är att många (endast killar verkar det som) är helt desperata i sista sekund när de ska ut och inte fått nåt ragg så då står de och messar nån brud -hej maria hjärtat (ändrade maria till hjärtat) vad gör du jag ska precis ut från krogen.. Kul att man kan tjuvläsa när man står helt ihopmosad i kön på väg ut :)

Kul att se vissa dansa också. De som knappt vågar röra sig och står still med fötterna och gungar lite kollandes ned i golvet (kan bli riktiga vildar framåt småtimmarna) och sen de som försöker vara riktigt heta (lyckas sällan) är de som jag roas mest av att kolla på!

För övrigt trodde jag att jag skulle ramla ihop och dö av värk i fötterna på väg hem men jag överlevde, älskar mina nya skor!


Förlåt älskling att jag ringde och väckte dig och tjata hål i skallen på dig hela vägen hem, men vet att du tycker det var värt att vakna då du fick höra min ljuva stämma :)

Mer frukost åt folket!!


Kommentarer
Postat av: Sandy

Hej Snyggingar!



Just nu har jag en fantastisk tävling i min blogg!



Var med och TÄVLA..



..om en plattång täckt med swarovski kristaller..



..till ett värde av 1995 kr.



För att komma till tävlingen klickar du bara på länken nedan!



Lycka till!



--> http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

2009-05-03 @ 15:37:59
URL: http://www.sandracarlsson.blogspot.com/
Postat av: Lona

snyggt! :P

2009-05-03 @ 15:57:49
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Leia

Snygga skor =)



Kram

2009-05-03 @ 18:14:47
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg hörru:D



du kanske kan kolla in min blogg oxå,och skiva vad du tycker om den?:)(de är en skvaller blogg)



http://femsmultron.blogg.se

2009-05-03 @ 20:07:06
Postat av: Bea

Hoppas du haft en super bra helg :)

2009-05-03 @ 22:39:32
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0