Gårdagen och kvällen

Agan fyllde år igår!! Yey. Han har fått Biljett till peace and love festivalen i Borås och ett spel av mig Micke och Siik, sen tänkte jag bjuda honom på middag nån kväll också :)
Vi fyra och Tim (kompis till killarna) var hemma hos Micke igår och grillade, toppenväder och jätteskönt ute var det.
Mickes hundar är så söta,hihi
Sen satt vi bara ute och snacka skit...jo jag körde Agans nya bil till Micke, med växlar vilket jag inte kört på 8 månader (sista gången på uppkörningen), det gick ju riktigt bra förutom att jag var tvungen att fråga vilken pedal som var vilken då jag bara kört automat... skrämde nog skiten ur killarna där, haha. Blev sen mobbad resten av tiden för det.
Jo just det - Jag halkade på Mickes altan (Agan tog tag i min arm och slickade på den så jag tänkte -Nej nu jävlar..) så jag slog i revbenen rejält i stolen. Vaknat skapligt många ggr inatt av att jag lagt mig på den sidan ajaj.. klant jag är haha.
Syns knappt nåt men lovar att det känns... knät fick ett litet märke med hehe

Senare åkte de till Tim och jag drog med Lejla till Lollo och en tjej i hennes klass kombinerade avslutnings-födelsedagsfest. Vi satt ute på filtar i tybble och hade jätte mysigt. De jag kände som var där var Lollo, Lejla, Zandra, Nadja och hennes lilla bebis Aram, Shewit, Elin och Ali..hmm tror jag inte glömt nån.
Aram var helt otroligt snäll och lättsam. Vi kom dit vid åtta och gick vid tolv ungefär och han sov hela tiden. Vaknade en gång och åt bara :)
Sen åkte jag och Lejla med till Lollo och Ali en stund, vi satt på hennes fina balkong och käkade korv ;)

Nu har sommarvärmen verkligen kommit hit, så underbart!!

hehe just det Agan "palla" blommor till mig häromdagen





Orka inte lägga ned nån energi på att fixa till mig efter en dag i solen igår innan "kalaset"




Mitt "revben"..ser inte alls ont ut iallafall





Kommentarer
Postat av: Randy

Åh vad söta hundar, jag vill också ha!

2009-05-31 @ 19:21:45
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0