Dumma näsa

Var ute på en liten morgonpromenad nyss. Efter jag gått typ 10 min känner jag att det rinner ur näsan.. vadfan har jag blivit pollenallergiker tänker jag.
Nej för fan vad det rinner och det är blod minsann. Jahapp precis min tur, står där och rinner över marken ett tag innan jag inser att jag måste ha papper. Kan ju inte gå hem helt blodig i ansiktet (och handen som jag försökte hålla för med).
Var vid en fotbillsplan där några spelade och fick syn på en vaktmästare (som fråga om jag fått stryk) som gav mig lite toapapper, tack o tack.
Fan det kan inte blöda lite heller när man är på olämpliga ställen! Kom ut en blodfylld slemhög (liknade det i mina tankar med en mödomshinna som bara..plupp) Åh fy fan vad äckligt men jag lämnar inget osagt minsann!
Så var bara att stoppa toapapper i näsan när det värsta lagt sig och knalla hem igen.
Min rosa tröja är numera även röd :(

Brukar blöda näslod ibland när jag är stressad (som nu för att jag inte jobbar). En gång fick jag stå i tvättstugan över sopkorgen och blodet bara rann. Normalt har de ju svarta eller blåa stora sopsäckar men denna gång var den vit så det såg ju lagom trevligt ut för nästa som kom kan jag tro..

Får nog ta och käka frukost nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0