Du är så fin!

Ett telefonsamtal mellan mig och Agan igår (ungefär såhär):
A- Kyckling eller lax

L- Lax

A- Buss eller tåg?

L- Buss

A- Blå eller Grön

L- Grön

A- ok puss hej

L- puss puss

*klick*


Jag gick iväg och dansa och när jag kom hem hade han lagat mat åt mig (hände att jag anade ugglor i mossen så att säga)
Det bjöds på Fetaostsallad med stekt laxfilé och varmt bröd -supergott! Blir en ny favorit.
Tända ljus och mys hade han också fixat :)
Sen hoppa jag in i duschen (var ju lagom fräsch efter dansen om ni vill veta) och när jag kom ut fick jag milkshake, mums fillibabba!!



Agan hade lite skuldkänslor för vi inte hunnit setts så mkt de senaste dagarna (men jag har ju vart helt upptagen med tävlingen också!)

Tack älskling du är bäst! Som sagt har du höjt standarden nu ;)




Lite smörigt (med låten) men det gillar vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0