Tävlingen igår, dagen idag

Var på tävlingen i kungsör igår. Sandra och jag kom 3a i pardisco och jag kom 4a i singeldisco (hon  kom fyra i sin klass). Nöjd med tanke på att vi inte dansat mycket disco på länge och inte tävlat på ett par år..
Har inga bra bilder då det blev suddigt med min kamera.. såg idag att man kan ställa in på "sports" så det blir tydligare när vi rör oss men men.. ska få lite bilder av sandra att lägga upp sen!
Här är några bilder iaf!

     

Struntar i dansen idag..glömde att jag höll på att tvätta i tvättstugan så skulle ändå inte hunnit i tid. Har vart där alla andra gånger så.. :P
Pappa och hans sambo Nina var här idag och hjälpte mig hänga upp min nya fina spegel!! Samt ett par tavellister till köket och ett vinställ

   

Även en bild på mina fina dansskor jag fick av Agan



Måste varit sjukt längesen jag tvättade sist.. 30 par trosor blev tvättade nyss.. får fixideér var tvungen att räkna :P

 HAHA, sjukt!!

Idag blev det potatisgratäng med mozzarellaost, fläskkotlett och lite grönt att äta


När jag ändå kompenserar med lite bilder får ni se hur sjukt mitt hår såg ut efter jag bara använt volummaster- innan det skulle lockas inför tävlingen- såg värre ut i verkligheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0