Lets dance!

Final nu i lets dance...satte precis på det så missade startskottet så att säga:( undra om alla gamla deltagare dansade då'?
Laila är ju verkligen duktig och jag hoppas hon vinner men magnus har nog utvecklats mer (han är ju inte direkt klockren nu precis men han var ju inge bra i början vilket laila redan var..)
Heja Laila Bagge!

Tror för övrigt jag precis bet sönder plast i en tand.. började knastra lixom..eh hmm ja kanske?

Hittade inga dansskor idag men Agan hitta skor iaf. Micke hängde med också till marieberg.

Mår lite illa/trött/yr eller så är det lite ångest för att jag ska jobba helgen men det är som det är med det!
Ska sova direkt efter finalens slut tror jag.

Då säger vi Godnatt nu då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0