Ledig fredag!!

Fan vad skönt att vara ledig idag!! Sitter och kollar på våra bästa år.
Sen när Agan slutat jobbet ska vi en sväng till marieberg. Jag ska kolla på dansskor (fick skicka tillbaka de jag fick av honom så ska hitta nya) och han ska köpa vanliga skor.

Stackars ♥at var vaken så gott som hela natten och kolla på tv. Galningen blir inte trött. Inte bra att ha så oregelbundna sov-vanor, Skärpning du!
Ettt litet tips är att städa och diska och göra tråkiga grejer istället för tvtittande- då blir man ju trött ;P hehe..

Jobbar nog både lördag och söndag- känns jobbigt men man får tänka på att det är värt pengarna..
Ska vara ledig nästa fredag också iaf och kanske nån dag i veckan.

Fy tusan för det jäkla snöovädret, tänker inte vara ute mer än nödvändigt! Längtar så tills det blir vår på riktigt!

Förhoppningsvis får jag mitt balkongfönster utbytt nästa vecka! Irriterande när det blåser ute då det vibrerar och låter om fönstret..

Nej nu ska jag vakna till på riktigt och fixa iordning mig en aning, Thohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0