Det ser mörkt ut

Ser kallt ut ute - och redan mörkt!
Ska promenera iväg till dansen snart. Inte alls lust men är bara att köra på!
Idag var jag ledig. Har mest kollat på gamla kort och städat lite.
Hittade en skiva med kort från Stenboda där vi var på klassresa i början på 9:an. Vissa ser sig ju olika ut kan jag säga! Men andra har inte ändrats mycket (tror jag är en av dom).
Har laddat ned massa bra ny musik till på lördag :D Just nu en Chris Brown låt.. bra med olaglig nedladdning i detta fall då han inte får nåt för det (Han är ju ett stort Ass som misshandlat Rihanna)


Nu längtar jag till Footloose på Fredag och festen på Lördag. Hoppas det blir en toppenhelg!


Kommentarer
Postat av: Louise (inte syrran)

Ja du kvinna, du ser nästan precis likadan ut som när jag lärde känna dig för 8 år sen! Fan, vill också se bilderna juh! Eller kollade vi på dom då när vi kollade på kort hos dig en gång? Mitt minne är piss.

2009-03-18 @ 22:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0