Jag är vad jag äter??

Jag har massa godis hemma sen festen i Lördags + att jag fick godis då så har både lösgodis och en öppnad paradisask här i vardagsrummet. Är sämst på att låta bli när det finns hemma- står framme.. hmm borde in i skafferiet. Äter bara lite då och då och det är ju ännu värre!! När det är slut måste jag skärpa mig!!
Var inte på dansen igår då discokursen var inställd, orkade inte gå på bara moderna-lat!!
Idag fixade vi nagelförlängning- blev skitsnyggt!! Ska ev dit imorn för fransk manikyr också då hon inte hann det idag. Vi kom lite sent... jävla busshelvete som går där ute i buschen säger jag bara!!
Jäkligt ovant me långa snygga naglar.. rädd att ha av dom särskillt om jag kommer jobba med att slita upp kartonger osv :( hoppas på det bästa!! Tack tjejer för bästa presenten, luv ju maj darlings! haha
Verkar inte bli nåt jobb imorn heller.. 2 dar i veckan blir tajt!! Men skrev om mitt CV idag. Duktigt!
puss å hej
ps före och efter bild på naglarna kommer senare när jag orkar...


Kommentarer
Postat av: Louise (inte syrran)

Luv ju toooo!

2009-03-18 @ 22:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0