Underbara sommar!

Hello :)
Sitter hemma hos Agan och skriver nu, ska laga lite mat tillsammans strax -torsk och ris blir det!
Var ute i solen och mös förut, skulle ju hålla mig inne från solen då jag bränt mina stackars axlar så men det är svårt när det är så härligt väder!!
Fick sitta med en sjal över axlarna, haha måste sett ut som att jag frös i hetten :P
Ska bada badkar efter maten-lyx! (tycker jag som inte äger ett själv).

Skulle egentligen träffat Maria idag men hon sov mycket längre än mig sen skulle jag träffa Agan senare så blev kanske lite missförstånd då vi inte bestämt tid, hoppas det inte blev  några hard feelings :(
Hoppas vi kan åka och bada en annan dag, hennes syrra kommer hem till Sverige imorrn så kanske hon (och Silvia såklart) kan hänga på också-vore skoj!

Var en sväng på stan och marieberg tidigare idag med Silvia och sen hade mina brillor gått sönder i min väska så fick svänga upp på stan igen... fick dom nog lite för billigt då det inte var nån prislapp på (60:-) hehe

Agan och jag träffa på en gammal klasskompis sen högstadiet som skulle bli farsa i typ oktober.. typ var tionde av de man gick med på högstadiet skaffar fan ungar nu...eller har- Chilla ner va! haha Nej men det är ju kul för dom såklart om de känner sig redo och så.

Får bli ett par bilder när jag återvänder hem och har sladd till kameran.

Hoppas ni njuter av värmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0