Tjoho SOOOOL!

Solen är här, solen är här, tralala la laaaaa!
Bara ca 13 grader i skuggan men det skiter jag i för SOLEN ÄR HÄR!
Så nu hoppas vi på att värmen kommer imorgon så att man kan börja leva igen :)

Läste att Laila Bagge och Niclas Wahlgren ska gifta sig, good for them. Personligen tycker jag hela familjen Wahlgren verkar jäkligt mesiga vilket Laila inte alls verkar!

Var inne HELA dagen igår då det regnade i omgångar hela tiden så idag ska det bli skönt att komma ut i solen!!
Zandra jag och Lejla ska ta en fika idag kanske en liten sväng på stan med, hoppas Natta hinner komma också! Var för längesen jag träffa henne nu!

Nu kollar jag på våra bäst år... väntar  på att Marlena ska berätta för John att Roman är pappan till hennes bebis i magen, spännande. Men allt går så otroligt långsamt i den serien!
Och för er som kollar tycker jag det är så överdrivet med Cloes ärr - hon ser ju ut som förr ändå!

Undra om man orkar och hinner med en promenad snart innan jag ska upp på stan?!!?

ojoj tänkte säga godnatt men hoppas ni får en Solig dag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0