Sommar sommar och sooool!

Så himla skönt väder idag! Och jag har latat mig så, suttit/legat/stått/ätit på balkongen mest hela dagen idag :)
Det är nice det!! Imorrn ska jag till arbetsförmedlingen på nåt "arbetssökarmöte" fan vad tråkigt!

Måsarna piper på hustaket mittemot hela tiden och traskar omkring, hoppas de inte faller!

Försöker (eller försöker och försöker hehe) vara en aning nyttig av mig så käkade sallad idag, med vitt bröd och vitlöksfärskost men ändå... Blev glass sen ooops (yoghurtglass iallafall).


Nej nu blev jag hungrig!!

Kommentarer
Postat av: Linda

tror aldrig jag har smakat på yoghurtsglass.. hihi =)

2009-06-22 @ 20:48:16
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0