Självömkan

Har så sjukt ont i ryggen -inte alls bra då jag vaknar hela tiden av det. Kan inte ligga nåt bra då jag inte kan lägga mig på vänstra sidan av mina revben heller.
Så mitt torso känns nu som jag kan tänka mig att en gammal tants gör. Stackars tanter! (hehe)
Förövigt svimmade jag nästan när jag reste mig ur sängen, trött kanske, kanske bara för att det händer mig ibland :P

Igår var jag hos mamma och åt en tidig lunch och hämtade mina gymnasiebetyg (sov sen en stund av utmattning från nattens sömnbrist).
Sen gick jag till ams och kopierade och lämnade in betygen.
Sen hem -åt lite och sov sittande ett tag.
Efter det gick jag Maria och Silvia till Grodan och tog en fika, och även en liten tripp till marieberg.

Har käkat frukost nu och ska nog ta och hoppa in i duschen.
Får se vad dagen sen har att erbjuda... känner mig rätt slut men ska försöka ta tag i dagen!

Solen är ju framme i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0