Home sweet home

Hemma igen nu. Har gått bra att flytta..bara det att allt skulle upp och ned från 3 våningar, i BÅDA lägenheterna.
Inte för att jag bar så tunga grejer, hehe. Ändå har mitt revben blivit helt fucked up igen. Det som kändes som det började bli bra nu, tusan! Får skylla mig själv!!
Sitter och lyssnar på Sahara Hotnights i köket och äter yoghurt. Precis gjort matlåda tills imorrn, laxfilé och sallad
-Hej nya nyttiga liv (eller inte, kan inte hålla sånt).

Ska jobba imorgon :) glad blir jag då! Synd bara att Tessie och Johanna ville ta en fika då...inte umgåtts med dom på lääänge, typ ett halvår- ett år sen skulle jag tro. Sen ska Tessie upp till sthlm igen och söka till balettakademien. Hoppas hon kommer in!

Nja det var  väl allt för nu... Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Tittar in och önskar dig en underbar midsommar!

Kram!

2009-06-19 @ 07:39:22
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0