Hemma från jobbet :)

Var en lång dag men det känns som det gått fort ändå!! Mår så bra när jag får jobba på finis!!
Hann iväg till proffice en sväng på lunchen (ändra papper) och köpa lite smink och sånt på marknaden :)


Läppglans och ögonskugga från Maybelline
Läppglans från FACE, färgen rose (bara lite rött pigment inte så mkt som det ser ut på bilden)
Ljusrosa lack och vitt lack till fransk manikyr från Depend- Allt detta för 110:-

Frisörprodukter:
Shampoo och inpackning absolute repair från L´oreal
En spray som syddar mot UV-strålningen (toppen på sommaren) från Schwarzkopf - allt 100:- (små flaskor på 100 ml)
haha ser ni katthårtussen? (sitter och pussar på katten med mina kletiga läppar från Faceglosset...dålig ide, nu hår i käften).



Inte från marknaden, ville bara säga att den är jäkla god! ananas/banan smak ;)

Förövrigt tappade jag mitt armband i golvet precis...pärlor överallt, oops!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0