Finally!

Var nåt fel på blogg.se igår så kunde inte skriva.

IGÅR:
Silvia och jag var iväg till ike mfl ställen igen och fixade lite smågrejer till hennes familjs hus, resultatet blev jättebra!
Sen skulle jag och Louise iväg till pappa vilket hon totalt glömt så jag och Agan hann åka iväg och bada lite...men bara en timma :(
Sen tog Louise och jag en promenad til pappa. Louise gick tidigt men jag stanna kvar och käka jordgubbar. Stackars deras kisse har fått epelepsi :( Så efter sitt anfall är han helt apatisk och kollar ut i tomma intet helt borta...
Hoppas att han kan bli bra ed medicin nu. I vintras var de tvugna att avliva hunden (som var gammal) och för nån månad sen somna ena kissen in. Så nu har de en kisse och en sköldis (sköldpaddan lever nog i typ 70 år till).

IDAG:
Ska ringa pappa snart. Han ska hjälpa mig att laga min cykel :) Behöver den nu i sommar och nu när jag ska jobba i tre veckor. En vecka ledighet kvar innan dess.
Sen måste jag förbi finrummet och hämta schema.
Efter det ska Agan och jag åka och bada (tänkte egentligen gå till ams med men det kan jag göra imorrn)
Och senare ska vi grilla nånstans. Inte min balkong då det blir jäkla varmt här ända till kl 21 typ.

Får bli en liten update på bilder ni istället..inte så mkt att hurra för mina osminkade bilder men



Ha en toppendag! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0