Det är Juni för tusan :)

Tänka sig att det är Juni nu!!
Jag sitter på balkongen i solen och lyssnar på Grease haha... najs. Glass har jag ätit såklart med.
Vaknade åtta imorse och gick en långpromenad ("rynningespåret"). Hade fel skor så massa blåsor under fötterna nu, tror revbenen är ett snäpp bättre nu för jag vakna inte nåt inatt av att jag la mig på dem iallafall :)
Har fått mitt kyl fixad!!! YEY!! Nån elgubbe var här med min myskofastighetstant. Lite bossig är hon -fram med dammsugaren nu och städa bakom kylen, sa hon till mig när jag drog ut den (eller först tyckte hon jag skulle sopa och syckte det var konstigt att jag inte hade ett sopset).
Märkte hon blev lite irriterad på att jag hade katt med...trots att jag sa att jag bara är vakt åt henne, typ -Vad hon hårar!
Märktes att hon inte var nån djurvän....
Åter till att njuta av solen nu innan det blir pissväder igen (som det ska bli).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0