Tjo!

Lördag var det nu då! Orkade inte göra ett piss efter jobbet idag...var såå trött efter att jobba hela veckan haha.
Har suttit här i soffan med ett täcke , käkat chips å glass och kolla på massa gamla (dåliga) daysavsnitt och sånt hela kvällen, det var skönt att inte göra nåt :)
Imorgon hoppas jag på att få träffa Tove som är i stan!!
På måndag ska jag finally klippa håret, och slinga!

Det är så gott med vaniljglass och varma hallon (här lite blåbär med då det var  samma paket).


Bilder från de senaste dagarna (eller inte idag men..) Så kul att jag jag varken stängt skåpdörren eller tagit upp tröjan som ligger på golvet på dessa två dagar... eller nu när jag kollar ned på golvet så är den ju kvar idag med (fast med sällskap av 3 strumpor)...


Godnatt och trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: elin

åh, vad gott!

Nu blir jag riktigt sugen ju! ;)

2009-07-19 @ 22:35:43
URL: http://eylins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0