Som ny!

Har slingat och klippt håret idag..eller inte JAG som gjort på mig själv men mammas kompis, blev bra och det känns skönt!
Ska vara hos mamma från imorgon kväll tills på söndag tror jag då hon ska till västkusten. Då blir jag kattvakt, och Louise kanske med?! Så skriver nog inget här, hon har ingen dator.

Igår va jag Lejla och Tove på Pitchers. Rekomenderar inte deras efterrätter faktiskt... Så skönt med Tove för även om jag inte sett henne på ett halvår typ så är allt som vanligt när hon är här :)

Mina foxy girls!!


Man ska ju inte leka med maten men men, ska den inte ätas så...


Nu ska jag blåsa ut mina ljus och sen sova, är trött redan!

Haha klämkäckt att jag faktiskt hade denna passande bild!

Mitt hår får visas nån annan gång XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0