Kärleksmums

Bakat...ett kom ihåg till mig själv inför nästa gång jag bakar denna kaka känns som en nödvändighet!


  • Ät inte så mycket smet! Du kommer inte orka äta kakan!
  • Choklad med max 70% kakao inte minst
  • Skaffa äggklocka
  • Ska jag inte ha typ party så gör hälften så mycket
  • Mat först kaka sen




Ja det var nog det. Nu sitter jag och sjunger högljutt till radion. Sjungt bla mmmbop med hanson och "come on shake your bodu baby do that conga" Bäst för grannarna att de diggar min stämma :D
Har en blomma som växer typ 5 cm om dan, what to do??

Såg en bild på Micha Barton i en typ fredagstidning...expressen kan jag tro. Oh my gosh så hon ser ut!
Hon pendlar väl så i vikt med hennes missbruk och så.. Hur som helst tänke jag på när mamma sa att jag var lik henne, inte i ansiktet direkt men kroppen typ....ok men det var några månader sen ;)

Letat febrilt på google men ingen bild ger den jag såg någon "rättvisa"

MATMATMAT i want!


Kommentarer
Postat av: sara

ååå den ser jättegod ut=)

2009-07-24 @ 23:45:46
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: adina

tack!



muuuums :D

2009-07-25 @ 22:00:03
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0