Jag lider

Har så jävla ont i ryggen! Skrev för ett tag sen att jag är värsta olycksfågeln ju (då jag brutit revbenet/revbenen?) så nu när det är så gott som läkt så känner jag mig döende av smärtorna i ryggen! Visste att jag skulle få ont nån annanstans, vad fan!! Och jag lovar att jag inte är nån hypokondriker haha! Har bokat tid hos naprapat nästa vecka, längtar!! Hon hade en tid redan imorrn men kunde inte ta den då jag jobbar. Hoppas verkligen att hon kan göra mig hel igen!! HMs höstkatalog låg innanför dörren när jag kom hem och jag blev lycklig som ett barn. Typ samma känsla som när man (jag iallafall) kollade i leksakskatalogerna på julen och önskade massa grejer. Fanns en del jag vill beställa :) Ska beställa hem HM-home katalogen med. Åh vad jag behöver vinna på lotto, eller ännu hellre få ett heltidsjobb! Har bara schema veckan ut och sen är allt ovisst igen, så jobbigt! Lagat kyckling med ris och curry idag och nyss käkat massa choklad, mums! Igår gjorde jag och Ago en godaste hemmagjorda pizzan, mmmm *drömmer mig tillbaka* Börjar längta tillbaka till kursdanserna, och till danslägret!! Men inte till att tävla...inte singel iallafall. Kanske för att jag fick magknip eller magkatarr av stressen sist kanske, hehe Now I need to pee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0