Intressant!

Eller nej..har inget intressant alls att skriva. Jobbade idag med Petra. Gillar verkligen att jobba med henne, det går jämt så bra för oss, hihi!
Så har lagat lite mat nu och funderar på att kanske eventuellt ta itu med alla kläder utspridda över hela hallen.

Jo men det var ju lite intressant när jag cyklade till jobbet imorse då någon låg på karolinska skolans gård med en spekulerande polis över sig (och en sån där gul sjukhusfilt)...asså polisen låg självklart inte PÅ människan utan hukade sig över och kollade intresserat. En till polis var där och några okända människor stod längre bort och såg chockade ut (säkert de som hitta han/hon). Var säkert ett fyllo som däckat där inne i hörnan eller nåt. Undra om fyllot levde.
Var ingen ambuland där eller nåt iallafall.
Well...nog pratat om det.

Jag idag bakom kulisserna på jobbet hehe. Helt ointressanta kläder men hittade de här två guldkedjorna i smyckeslådan som jag fått av Ago för längesen med små hjärtan på. A walk down memorylane♥ så var tvungen att ha på mig dom.


En del av min frukost:


Just det min mixer funkar nu!!!! Hur vet jag inte men den gör det!!

Ska ta bort det där avskavda nagellacket, käka choklad och kolla på "my new BFF" (Paris Hilton-sååå töntigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0