Dagen i bilder

Jo dagen började med att jag tänkte raka benen. Det gick sådär

Sen bytte jag om dårå



Vart på jobbet 45 min och hunnit packa upp så här mycket stuff (Rambo nr 1)


Så har jag ju ätit och fikat såklart
Tur att Petras mamma varit förbi med sockerkaka då det börjar sina med godsaker på bordet hehe;)
Fick ont i magen efter jag hällt i mig lite pressad citron -men det är så gott!
Sött att det har tillverkats ett te bara för mig!
Åt sallad med lax idag


Agan och jag var och käkade på Grekiska kolgrillsbaren efter jobbet -mumma! Blev så mätt att jag mådde illa, haha!
Satt och kollade varann djupt in i ögonen och tåflörta under bordet...nästan
Glömde ta kort såklart

Sen tog vi en promenix och Agan kollar på detta konstverk och säger direkt "Listen to your heartbeat" och går vidare... 
Jag och Lejla som spenderat för lång tid utan att komma underfund med vad fan det står!  (och då har vi läst bakochfram ut&in och upp&ned). Men titta så fint det speglar sig i vattnet!


Fått brev från jävla arbetsförmedlingen "Vi har meddelat din alfakassa att du är avanmäld". Jävla idioter är vad de är!!
Jag har minsann föjlt min handlingsplan så jag ska fan inte bli avskriven helt utan anledning!!
Jobbar ju tre veckor nu men de vet att jag inte vet efter det hur mycket jag får jobba och att jag fortfarande söker arbete så då kan de ju inte skriva av mig bara sådär heller!?!
Såååå frustrerande!
Vet ni att man ska stå i kö 12 veckor innan ärendet man lämnat in till alfakassan behandlas?! Är så lång kötid... och ska jag då behöva gå miste om de veckorna jag redan köat? Blir så trött på att varken ams eller alfakassan sköts som man önskar.

But dont look back in anger, I heard her say... 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad fint du citerade mina karlar där!

2009-07-27 @ 03:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0