Breaking dishes...

Oj då...

Tur att jag inte hann lägga på nån mat innan min lilla olycka, hehe

Kollade lite youtube dansklipp när jag letade efter den här låten och nu har jag dansabstinens och längtar till lägret 12-14 augusti!! Vill bara få lära mig en ny rolig koreografi :) :) Lärarna ska vara bra, så hoppas på det!

Sett sötaste grejen. En hund som inte hade svans som satt ned och viftade på "svansen", såg så kul ut!!

Nu har jag bara imorgon och en stund på lördag kvar att jobba...bittersweet. Ska bli skönt att vara ledig några dagar men sen kommer jag få ångest :P

XOXO så som man säger, hö hö!

Kommentarer
Postat av: JOANNA 16år- BÖRJAR LÄSA TILL STYLIST EFTER SOMMAREN

Drar igång Veckans blogg by Joanna nu, anmäl dig gärna!



K I S S E S B Y J O A N N A

2009-07-24 @ 18:42:13
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0