Been working

Jobbat idag :)
Kom precis innanför dörrn här hemma innan regnet vräkte ned, tur!!
Ska iväg till Eve ikväll.. stannar bara till 21-21.30 nångång men det blir ett par timmar iallafall :D
Hon fyllde 23 samma dag som vi var hos Silvia och grillade så ska fira henne lite. Ska grilla och så om jag förstått rätt så det  ju synd på vädret, hopppas det klarnar upp!

Jag idag:
Ett nytt linne och nagellack (mer rosa än det ser ut) kan skymtas


Inte idag, inte hjulbent...jag tvättar och har tråkigt -somliga går i trasiga skor, säg vad beror det på?
(och väldigt missfärgade vilket inte syns)


Lejla och jag såg en indianman vid bara varas uteservering som "spelade" och sjöng


Tjing tjong luftballong
Tänk om nån åker luftballong idag och åska slår ned...kan man åka det i regn? Well well hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0