Semeldag idag

Semeldag idag. Inte ätit nån semla däremot, känns helt ok det.. fått i mig massa onyttigt ändå!
Mamma, pappa och louise kom hit efter jobben. Vi har käkat bakad potatis och glass med kladdkaka. Mår nästen lite illa nu... vilket inte är bra då jag verkligen borde hoppa omkring som en galning här hemma och träna på dansen.!
Firade mig lite i förskott idag :) Fick en tekanna/tepress i glas -jättefin. Jag älskar te och dricker det minst en gång om dagen så det passade ju jättebra!
Presentkort på Jysk- så imorgon efter jobbet ska jag nog köpa min efterlängtade spegel!!
Tulpaner och en krukväxt med ett hjärta i och hjärtformade blad.
Och så ska jag (& någon lyckligt lottad kompis) få gå och kolla på Footloose. Musikalen ni vet!!
Åh det ska bli så himla roligt, längtar! Nästa fredag blir det, verkligen välkommet i tråkiga vintern!!
Det blev ju en toppendag, förutom tråkiga jobbet ;)
Nej dags att ta sig i kragen och dansa lite, kämpigt!
Hej så länge

Footloose


Dansa dansa (gammal bild..vm -06)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0