Alla hjärtans dag igår

Alla hjärtans dag igår



Det var jättefint väder ute så efter frukost gick vi en promenad i solen..

Frukost:


Senare gjorde vi tapas typ.. Quesadillas, champinjoner med vitlök, kycklingspett, röror, bröd, grönsaker, ostar och en varsin drink :)


Till efterrätt åt vi pannacotta med hallon, glömde ta kort men det var gott :) Hade en liten accident då det kokade över och rann över hela spisen, ett projekt att torka bort, hehe. Men det gick bra ändå.
Sen mös vi bara i soffan resten av kvällen och kolla på film och tv.

Idag är det lika soligt ute som igår, tänkte ta en promened men vet inte riktigt hur det blir med det.. Laddar ned veckans avsnitt från days of our lifes, nördigaste jag vet,haha!
Sandra ska komma till mig om ett par timmar.. Ska försöka göra klart vår tävlingsdans och sen ska vi iväg till dansen ikväll också.
Vi var på fredagsträningen den här fredagen. Gick bra för oss tycker jag. Kom på lite nytt och så. Känns bara som att det är för kort tid kvar att träna. Tävlingen är ju i slutet på månaden nu.. : /
Imorn jobbar jag tidigt och måste upp kl 04 :( men slutar vid tre så ska träffa Zandra på stan runt kl 16. Var för längesen!!
Hon och andreas har flyttat in i nya lägenheten nu:) så måste komma och titta snart också.
Det var nog allt för idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0